Är du som företagare intresserad av att dina anställda ska få snabb hjälp när de får ont i ryggen så de kan slippa sjukskrivning? Eller vill du att dina anställda ska kunna få förebyggande behandling och rådgivning som gör att de får möjlighet och kunskap att ta hand om sig på absolut bästa sätt?

Allt fler företag anlitar naprapater, kiropraktorer och sjukgymnaster i förebyggande, akut och rehabiliterande syfte. Vi erbjuder ett snabbt och effektivt omhändertagande när olyckan är framme, vilket oftast förkortar sjukfrånvaron avsevärt. Vi kan behandla förebyggande och ge individuella träningsråd som leder till en förbättrad prestationsförmåga och minska risk för ohälsa.

Kontakta oss för en diskussion kring hur vi kan hjälpa just er på bästa sätt.

–       –  Akuta behandlingar på kliniken

–       –  Återkommande behandlingar på arbetsplatsen

–       –  Träningsrådgivning i eget gym eller i valfri träningslokal

–       –  Föreläsningar kring hälsa och träning

–       –  Deltagande vid hälsoevent med föreläsning eller behandlingar

Betalningen sker enklast genom fakturering månadsvis. Antingen faktureras hela summan eller så betalar den anställde en del av summan vid besöket, vi diskuterar oss fram till vilken lösning som passar er bäst. Kostnaden för besök, föreläsningar och träningsrådgivning är fullt avdragsgill för företaget och ej förmånsbeskattad för den anställde.

Att låta oss på Citykliniken ta hand om er personal så att de mår bra och presterar optimalt i sitt arbete är en lönsam investering för ert företag!

Vi tar emot friskvårdsbetalningar via Epassi